21 Ocak 2024 Pazar

ÖLÜ BİR SİTEYİ DİRİLTMEK

Bugün 21.01.2024

Bu sitedeki son paylaşımımı dokuz sene önce yapmışım.

Neden bilmiyorum ama Wattpad adlı öykü sitesiyle tanıştıktan sonra, burayla ilgilenmek içimden gelmedi. Oysa ki öykü dışı yazılarımı, şiirlerimi de burada paylaşıyordum. 

Fakat internette varlığına devam eden bu sitede, ilk yazdığım kısa öykünün sansürsüz bir şekilde yayınlandığını görmek beni mutlu etti. 

Bu günden sonra neler yazarım bilmiyorum ama bu site bir süre daha varlığını sürdürecek gibi hissediyorum. 

Öykülerim (özellikle Kemik serisi) Wattpad üzerinde yayınlanmaya devam edecek. 

Birazdan mantı yemeğe gidecem. 

Görüşürüz. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

PATLAMIŞ MISIR

Bugünlerde bağımlılık haline geldi resmen. Yemeden edemiyorum.  Bir yandan yeni bir yazı yazıyorum, detaylı bir özgeçmiş hazırlıyorum kendi ...