17 Aralık 2014 Çarşamba

BOK YUMUŞAKLIĞINDA DENEYSEL DÜŞLER-1

Belki yeniden doğmalıyım.

Veya kendimi vurmalıyım.

Fark eder mi?

Sonuç aynı olacaksa...

Ortaya çıkan şey,



okyanus düzeyinde karanlık



İzledim, okudum, gördüm, tattım

Fakat bağlı olmak

Acı çektiren bağlılık

Siktiğimin insanları

Evladım da dahil



Susuz kalınca

Kriz geçirince

McDonald's'la doyarken...

Hiç kriz yaşamadım

Sadece terledim



Her lokma yutarken

bir Alice in Chains

Coca-Cola buzlu

Fakat kızım yanımda



Sikicem belasını

Veya kendimi asacam

Yalnız karanlığı yaşatmak

İşte o bilinmedik hiç'e ulaşmak



Zor değil



Dur.



Koklayayım biraz



Öyle gidersin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ÖYKÜLERİM veya KİTAPLARIM

Burada yayınlasam mı acaba? Uyku tutmadı yine. Wattpad üzerinde fazla okunmuyorlar.  Burada da okunmayacaklar ama en azından burası benim çö...